söndag 10 augusti 2014

Sommarens läsning

Bloggsommarlovet är slut. Läst har jag gjort medan bloggen vilat. Min sommar har tillåtit mycket läsning i år.  Det har blivit en hel del inser jag när jag summerar. Mest deckare och feelgood men även lite annat.

Läst i juli:

Här är jag nu av Karen Campbell
Skugga över månen av Annah Nozlin
Amerikauret av Vibeke Olsson
Här och nu av Eva Ludvigsen
Svarthuset av Peter May
Stormsvala av Marianne Cederwall
Tretton timmar av Deon Meyer 
Hertig Larson av Axel Odelberg
Läsarna i Broken Wheel rekommenderar
Ingenting att ångra av Trude Marstein
Lögner av Lee Child 
Den som jag trodde skulle göra mig lycklig av Christina Wahldén
Allt och lite till av Sarah Dessen 
De osynliga av Stef Penney


Läst i början av augusti:

Nådastöt av Louise Penny
Sparkle av Kaya McLaren
Gone-Övergivna av Michael Grant
Välsignade ost av Sarah-Kate Lynch
Det ögat inte ser av Lee Child
Ryttarna av Mats Wahl
Eldhärjad av Tamara McKinley
Från Indus till Hindukush av Sigrid Kahle

Inlägg om böckerna kommer framöver.

3 kommentarer: